Зеленски: Русија отворено одбива да се согласи на прекин на огнот
Украина никогаш не сакаше ниту еден момент од оваа војна, рече претседателот Володимир Зеленски во своето вечерно видео обраќање, цитирано од украинските медиуми.
Зеленски истакна дека тоа веќе стана навика на руската страна – да води војна против соседите, да извезува омраза и да уништува човечки животи.
-Сите сакаме ова да заврши. Потребен е мир и тој мора да биде траен. Затоа Украина секогаш работи конструктивно со своите партнери во сите формати кои можат да донесат безбедност и да го вратат мирот. Ние не сме подготвени само за брз мир – Украина никогаш не ја сакала оваа војна, ниту за секунда. И секој ден Украина го брани животот, рече Зеленски.
Тој потсети дека пред 34 дена Украина позитивно одговорила на предлогот на САД за целосен и безусловен прекин на огнот – прекин на сите такви напади, како што се оние на Суми, Криви Рих, Днепар, Купјанск и Берислав, како и по целата линија на фронтот.
-И веќе 34 дена Русија отворено одбива да го прекине огнот. И сега – исто како што беше многу години – Путин останува фокусиран на продолжување на војната. Фокусиран на напади како овие. Фокусирани на атентати. Руските државни пропагандисти ја подготвуваат својата публика за идејата дека преговорите и дипломатијата нема да доведат до никакви резултати, рече Зеленски.
Според него, „ако нема доволно силен притисок врз Русија, тие ќе продолжат да водат војна“.
Ново на Сител
-
Врховен ја укина казната од 3 год. и 10 месеци затвор за Васил, апелација не го викнал на судењето
-
Имаат ли соодветен рехабилитациски третман сите повредени од трагедијата во Кочани?
-
Предлог-Законот на СДСМ за помош на настраданите во Кочани не доби поддршка
-
Мицкоски следната недела ќе ги пополнува местата на Алијанса
-
Кошта утре на средби со македонските власти - Експертите не очекуваат позитивни сигнали од Брисел
-
Јавно ќе се разрешува претседател на Судски совет: Министерството за правда со нов закон
-
Во понеделник ќе биде познат новиот гувернер на Народната Банка
-
Инвестиции во железничката инфраструктура