Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили
Кинеските брендови зафаќаат околу 70 отсто од пазарот за нови автомобили во Русија, изјави аналитичарот на податоци од компанијата „Авито Авто“, Артјом Соколов.
Руските производители во исто време ги достигнале планираните производствени капацитети, а нивниот удел на пазарот на нови автомобили во Русија достигнал 22 отсто во октомври 2024 година, пренесува ТАСС.
Соколов додаде дека уделот на локалните брендови на рускиот пазар пораснал за 7 проценти во последните 12 месеци. Просечната цена на нов автомобил во Русија минатиот месец изнесувала 3,4 милиони рубљи (околу 30.420 евра), додека просечната цена на половен автомобил била 1,45 милиони рубљи (приближно 12.970 евра).
Според податоците на „Автостат“, во октомври во Русија биле продадени вкупно 171.200 нови автомобили. Најпродаваниот бренд била домашната „Лада“, додека „Тојота“ се најде на деветтото место. Останатите позиции во топ 10 ги заземаат исклучиво кинески брендови.
Ново на Сител
-
Во Минхен средба Муцински-Георгиев – Мицкоски ќе се обрати на конференцијата утре
-
Филков: Коцевски направи сериозни грешки како јавен обвинител
-
Не сме виновни за високите цени, доматите 120 во маркет, а откуп 30 денари, велат производителите
-
Кога ќе заврши епидемијата на голема кашлица во Скопје која трае повеќе од една година?
-
Театарот „Војдан Чернодрински“ во Прилеп одбележува 75 години постоење во мизерни услови
-
Најава за продолжување на изградбата на стариот Струмички театар
-
33 интервенции на пожари од почетокот на годинава во охридскиот регион
-
Јавните комунални претпријатија имаат недостаток на стручен кадар