ВНИМАВАЈТЕ како лајкувате на Фејсбук! – Што се случува кога наместо лајк ги користите новите опции?
Фејсбук веќе година дена по претставувањето на реакцијата, за новите опции за лајк постовите, откри како тие влијаат на вашиот „News Feed“.
Имено, Фејсбук повеќе ги уважува реакциите „Love“ (љубов), „haha“ (смешно), „Wow“ (Изненадување), „Sad“ (тага), и „Angry“ (бес) за разлика од обичен лајк кога ќе одредувате кои вести и постови ќе ви се прикажуваат на „News Feed“.
„За време на минатата година, откривме дека луѓето кои на некој одреден пост реагирале со опциите, сакаат истиот тој тип на постови да го видат и во иднина. Поради тоа News Feed унапредиле повеќе реакции од обичните лајкови, за да корисниците видат што порелевантни информации“, истакнуваат од Фејсбук.
И додека лајкувањето на пост Фејсбук тоа го сигнализира дека одредена тема ви е интересна, користејќи ги реакциите ќе испрати уште посилен сигнал, дури и ако тој е негативен.
Од Фејсбук истакнуваат дека сите реакции носат подеднакава тежина и дека нивниот алгоритам нема различно да влијае на реакциите како „love“, „sad“, или „angry“.
Најпопуларната реакција на Фејсбук е секако „love“. Оваа реакција се користи во дури 50% од случаите.
Се разбира оваа промена со себе го повлекува прашањето дали следените реакции може да се користат за огласување.
Заговорниците на приватноста се загрижени дека Фејсбук овие податоци може да ги собира и да ги користи во одреден момент.
Ново на Сител
-
Костадиновска-Стојчевска: Македонскиот јазик е нашиот национален белег и најважниот симбол на културниот идентитет
-
Косовската полиција уапси 4-ца македонски државјани меѓу кои и кондовецот Агим Красниќи
-
Макрон го повика Нетанјаху успешно да ги заврши преговорите со Хамас
-
Димитровска: ДКСК оформи 45 предмети поврзани со изборите
-
14-годишна малолетничка од Петровец избегала од дома
-
Малолетник пријавен за насилство врз неговата мајка и брат
-
Бројот на загинати во поплавите во Кенија се искачи на 228
-
Папата им го честиташе Велигден на православните христијани