Фејсбук против ад блокери
Фејсбук пронајде начин за прикажување огласи дури и на оние корисници кои имаат инсталирани ад-блокери, пишува Њујорк Тајмс.
Фејсбук ќе ги препознае ознаките на дигиталните ознаки врз основа на кои Ад-блокерите препознаваат одредени содржини како огласи. Така, оваа социјална мрежа на својата страница на содржини со ознаки ќе ја обработи, така што софтверите нема да имаат можност да направат разлика од другите содржини. За да се избегнување нови пречки кои Фејсбук ги подготви, софтверите би требало да можат да анализираат содржина на самите огласи.
- Огласите навистина знаат да бидат агресивни, сепак ад-блокерите не се дефинитивно решение, рече Андреј Босворт, човек кој е задолжен за огласување на Фејсбук. Ад-блокерите поради стопирање на огласи на големи фирми би можеле да предизвикаат големи загуби на медиумите кои се финансираат од огласи.
Една студија покажа дека до 2020 година ад-блокерите на медиумските куќи би можеле да предизвикаат штети од 35 милијарди долари.
Ново на Сител
-
Трипуновски: Рекордна цена на најзастапените сорти на грозје
-
Киев: Соборени 40 од 60 дронови со кои Русија ја нападна Украина
-
Пријавен случај на подметнување пожар во Делчево
-
Активни два пожари на отворен простор, четири ставени под контрола, 22 целосно изгаснати
-
Иранскиот претседател бил повреден за време на војната со Израел
-
27 лица загинаа во израелски напади во Газа
-
Црна Гора го одбележува Денот на државноста
-
Повредени 12 лица во Атина откако паркиран џип почнал да се движи и удрил во ресторан