Фејсбук против ад блокери
Фејсбук пронајде начин за прикажување огласи дури и на оние корисници кои имаат инсталирани ад-блокери, пишува Њујорк Тајмс.
Фејсбук ќе ги препознае ознаките на дигиталните ознаки врз основа на кои Ад-блокерите препознаваат одредени содржини како огласи. Така, оваа социјална мрежа на својата страница на содржини со ознаки ќе ја обработи, така што софтверите нема да имаат можност да направат разлика од другите содржини. За да се избегнување нови пречки кои Фејсбук ги подготви, софтверите би требало да можат да анализираат содржина на самите огласи.
- Огласите навистина знаат да бидат агресивни, сепак ад-блокерите не се дефинитивно решение, рече Андреј Босворт, човек кој е задолжен за огласување на Фејсбук. Ад-блокерите поради стопирање на огласи на големи фирми би можеле да предизвикаат големи загуби на медиумите кои се финансираат од огласи.
Една студија покажа дека до 2020 година ад-блокерите на медиумските куќи би можеле да предизвикаат штети од 35 милијарди долари.
Ново на Сител
-
Заврши општата расправа за законот со кој учениците од верските училишта ќе можат да полагаат државна матура и да се запишат на кој било факултет
-
Мицкоски: Пензиите ќе пораснат за нови 2.000 денари
-
Муцунски: Инвестиции, инфраструктура, подобар живот – надворешна политика што носи резултати
-
Социолошки поглед за модерен Центар | Горан Герасимовски | Неформално | Sitel Podcast 105
-
Владата со препорака за работодавачите во врска со топлотниот бран
-
САД по третпат го напуштаат УНЕСКО
-
Три лица се хоспитализирани - изгаснат пожарот што избувна во Кочани | ВИДЕО
-
Кремљ: Не очекуваме напредок во мировните преговори со Украина