Раст на продажбата на „Др. Mартинс“, се враќа модата од 90-тите
Иконата на британската мода „Др. Mартинс“ оваа година бележи 20 отсто поголема продажба, поточно 348,6 милијарди фунти, што на компанијата ѝ донесе 33 отсто повеќе приходи (50 милиони фунти) во споредба со истиот период минатата година.
Според британските портали, по големата криза и борба за опстанок, компанијата сега бележи подобри деловни резултати, а причините лежат во големото влијание на влијателните личности и социјалните мрежи врз изборот на производи, но исто така и на зголемената популарност на овој бренд меѓу младите луѓе.
Компанијата соопшти дека најголема побарувачка е забележана во Европа, но и од нивната интернет-продавница, која им носи 40 отсто од приходите. Тие, исто така, велат дека речиси половина од нивните приходи се од продажбата на нивните најпопуларни модели, како што се „1460 чизми“ и „1461 чевли“.
Ново на Сител
-
Работниците ширум Европа и Азија бараат поголеми работнички права на првомајските демонстрации
-
Почнува уписот на првачиња за учебната 2024/2025 година
-
Максим дебитираше во ВАКО-ПРО со победа
-
Извонредна организација на АФН-9 ВАКО-ПРО кик бокс настанот во Скопје
-
ДС: Само силен синдикат е гарант за работничките права
-
Притвор од 30 дена за жител на Сопиште, пронајдена дрога во неговиот дом
-
Ковачевски: Нека ни е честит 1 Мај, СДСМ секогаш била на страната на работниците
-
Мицкоски: Работничките права се прекршени, државата не води грижа за тие кои се р`бетот на економијата