„Роблокс“ нуди зголемување на енергијата по гледање реклама во видеоигра
Американската платформа за видеоигри, „Роблокс“ (Roblox) ќе лансира нов вид реклами, и тие, всушност, ќе го наградуваат играчот по целосното гледање реклама. Станува збор за валутата во игрите и за зголемување на енергијата на Вашиот лик.
Огласите на цел екран, наречени „Наградувачки видеореклами“, може да бидат долги и до 30 секунди. Тие ќе бидат достапни за директно купување преку „Дајрект О“ (Direct IO) на „Гугл“ наредниве седмици. Натаму, креаторите на игри на „Роблокс“, кои ќе прикажуваат реклами, мора да имаат најмалку 18 години. Самите реклами ќе се прикажуваат само на играчи на 13-годишна возраст и повозрасни лица, соопшти компанијата.
Новите реклами се дел од проширувањето на форматот „реклами со длабок приказ“ на „Гугл“. Од оваа компанија соопштија дека рекламите може да се појавуваат како „реклами за билборд што ги гледате додека се возите низ виртуелниот град или на голем екран“ во самата виртуелна игра. Така, овие реклами „природно се вклопуваат во околината на играта“, се вели во соопштението.
Според креаторите на „Роблокс“, наредниве месеци ќе има и други формати на реклами, вклучувајќи и цели редови на почетната страница.
Ново на Сител
-
Неколкумина повредени откако автомобил удри во група луѓе во Штутгарт
-
Затворска казна до три месеци или парична казна од 300 евра за паркирање приколки или кампери на јавни простори во Грција
-
Туристичкиот остров Бали остана без струја
-
Ирскиот регулатор за заштита на податоци го казни ТикТок со 530 милиони евра
-
Грег Попович се повлекува од функцијата тренер на Сан Антонио Спарс
-
Земјотрес од 7,4 степени според Рихтер ја погоди Аргентина, издадено предупредување за цунами
-
Трамп: Планирам да му го укинам на Харвард даночното ослободување
-
Принцот Хари ја изгуби правната битка со британската влада околу полициска заштита