Шведска фирма поради грешка за два часа изгуби 11 милиони евра
Шведската компанија за нега и убавина ФОРЕО соопшти денеска дека изгубила речиси 11 милиони долари поради погрешно наведена цена во системот за онлајн купување на „Црн петок“.
Шведска фирма информираше дека сите купувачи ќе ги добијат производите по пониската, погрешна цена, која на 29 ноември два часа беше истакната на веб страницата на компанијата.
„Иновативниот гаџет“ за масирање и нега на лице „УФО смарт маскинг дивајс“ за тие два часа бил продаван за само 9,99 долари наместо 279 долари.
– Иако со тоа изгубивме повеќе од 10 милиони долари, стекнавме речиси 40.000 нови купувачи, што е потврда дека „секое лошо за добро е“, оцени основачот на фирмата Филип Седиќ.
Дури утрово беше утврдена целокупната загуба од 38.575 уреди УФО по цена од 9,99 долари, што компанијата ја чинеше 10,7 милиони долари.
Ново на Сител
-
Во Скопје се одржа шестата Парада на гордоста
-
Сиљановска-Давкова прими Американци кои се на аџилак во земјава
-
На Табановце од македонска страна се чека околу 30 минути
-
Бугарија има јасен план за воведување на еврото од 1 јануари 2026 година, соопшти бугарската Влада
-
ОЈО: Скопјанец осомничен за семејно насилство, предложен притвор
-
При претрес на началник во полициската станица пронајден солзавец и муниција
-
Две лица на возраст од 52 и 77 години пронајдени починати во своите станови во Скопје
-
Голем пожар во Хрватска меѓу Омиш и Макарска