Шведска фирма поради грешка за два часа изгуби 11 милиони евра
Шведската компанија за нега и убавина ФОРЕО соопшти денеска дека изгубила речиси 11 милиони долари поради погрешно наведена цена во системот за онлајн купување на „Црн петок“.
Шведска фирма информираше дека сите купувачи ќе ги добијат производите по пониската, погрешна цена, која на 29 ноември два часа беше истакната на веб страницата на компанијата.
„Иновативниот гаџет“ за масирање и нега на лице „УФО смарт маскинг дивајс“ за тие два часа бил продаван за само 9,99 долари наместо 279 долари.
– Иако со тоа изгубивме повеќе од 10 милиони долари, стекнавме речиси 40.000 нови купувачи, што е потврда дека „секое лошо за добро е“, оцени основачот на фирмата Филип Седиќ.
Дури утрово беше утврдена целокупната загуба од 38.575 уреди УФО по цена од 9,99 долари, што компанијата ја чинеше 10,7 милиони долари.
Ново на Сител
-
Во Кисела Вода почна Skopje Street Food Festival – #Burgerology vol. 2
-
Камбовски: Разрешениот судија Енвер Беџети има право на жалба
-
Димитриеска-Кочоска - Славески: Ефикасна координција меѓу монетарната и фискалната политика за макроекономска стабилност
-
Андоновски: До 2035 година Македонија целосно дигитализирана
-
Судски совет: Судството не било ажурно во првиот квартал, причина малку судии и многу неработни денови
-
Британија ќе и испорача 100 илјади дронови на Украина
-
Пандев: Да се прават промени во Македонија е многу тешко, но ние сме оптимисти за иднината
-
Поради сообраќајка затворен за сообраќај патот Струмица – Валандово