Раст на продажбата на „Др. Mартинс“, се враќа модата од 90-тите
Иконата на британската мода „Др. Mартинс“ оваа година бележи 20 отсто поголема продажба, поточно 348,6 милијарди фунти, што на компанијата ѝ донесе 33 отсто повеќе приходи (50 милиони фунти) во споредба со истиот период минатата година.
Според британските портали, по големата криза и борба за опстанок, компанијата сега бележи подобри деловни резултати, а причините лежат во големото влијание на влијателните личности и социјалните мрежи врз изборот на производи, но исто така и на зголемената популарност на овој бренд меѓу младите луѓе.
Компанијата соопшти дека најголема побарувачка е забележана во Европа, но и од нивната интернет-продавница, која им носи 40 отсто од приходите. Тие, исто така, велат дека речиси половина од нивните приходи се од продажбата на нивните најпопуларни модели, како што се „1460 чизми“ и „1461 чевли“.
Ново на Сител
-
ДСЗИ најави забрана на Клиниката за токсикологија за здравствени работници без договори за вработување
-
Во рамки на акцијата „Темпули“ полицијата во Тирана уапси 20 лица и заплени кокаин, хероин и канабис
-
Приведени 14 државјани на Србија кои измамиле германски државјани за милион евра
-
Зголемен бројот на работници во индустријата
-
78-годишен тетовчанец тешко повреден во сообраќајка
-
Утре и задутре локални врнежи, во недела стабилно и потопло
-
Уапсен поранешен помошник министер, поранешен декан и професор на Геодетскиот факултет во Хрватска
-
Палевски тврди дека власта го држи во Турција поради изборите