На „црниот петок“ Американците потрошиле над 10 милијарди долари
За време на овогодишниот „црн петок“, со кој традиционално почнува сезоната на предбожиќни попусти во САД, Американците поторшиле над 10 милијарди долари, јави ТАСС.
Според податоците на агенцијата „Шопер трак“, во петокот во продавниците ширум САД биле купени стоки на попуст во инозс од околу 10,4 милијарди долари, што е за 10 отсто помалку во споредба со ланскиот „црн петок“.
Во оваа сума не се вклучени податоците од интернет продажбата која достигнала 2,7 милијарди долари, што е за 14,3 отсто повеќе во однос на лани.
Ваквите податоци, според агенцијата, се доказ дека Американците се повеќе се решваат за онлајн набавки, наместо на традицоонален начин.
Големите попусти еден месец пред Божик се традиција во САД уште од 19-от век, но годинава многу продавници решија да не го чекаат „црниот петок“ и ги намалија цените на своите поризводи некоклу дена претходно.
Називот „црн петок“ води потекло од Филаделфија, чии жители биле револтирани од метежот во сообраќајот и по улиците на првиот ден од сезоната на попуситите.
Ново на Сител
-
Управен суд ја запре постапката за жалбата на коалицијата Вреди
-
Тема на денот со Јанаки Митровски, адвокат
-
Се крои владината коалиција со Вреди - ВМРО-ДПМНЕ веќе сама обезбеди 61 пратеник
-
Мицкоски во јавните настапи ќе користи „Македонија“ и „македонски“
-
Управен суд ја запре постапката за жалбата на коалицијата Вреди
-
Поради недоаѓање на сведоците одложено рочиштето за Пендиков
-
Корупцијата и неефикасната администрација - најголем проблем за германските инвеститори
-
Палчо ја помина првата вечер во притвор во „Шутка'', од неговата партија бараат биохемиска анализа на оброците