Фејсбук против ад блокери
Фејсбук пронајде начин за прикажување огласи дури и на оние корисници кои имаат инсталирани ад-блокери, пишува Њујорк Тајмс.
Фејсбук ќе ги препознае ознаките на дигиталните ознаки врз основа на кои Ад-блокерите препознаваат одредени содржини како огласи. Така, оваа социјална мрежа на својата страница на содржини со ознаки ќе ја обработи, така што софтверите нема да имаат можност да направат разлика од другите содржини. За да се избегнување нови пречки кои Фејсбук ги подготви, софтверите би требало да можат да анализираат содржина на самите огласи.
- Огласите навистина знаат да бидат агресивни, сепак ад-блокерите не се дефинитивно решение, рече Андреј Босворт, човек кој е задолжен за огласување на Фејсбук. Ад-блокерите поради стопирање на огласи на големи фирми би можеле да предизвикаат големи загуби на медиумите кои се финансираат од огласи.
Една студија покажа дека до 2020 година ад-блокерите на медиумските куќи би можеле да предизвикаат штети од 35 милијарди долари.
Ново на Сител
-
Мицкоски: Зад потезите на Бугарија стојат стратегии кои се стари со децении
-
Невладиниот сектор нотира: Најголемиот дел од законите се носат по скратена постапка
-
Сеуште постојат бариери за лицата со телесен инвалидитет
-
Преглед на вестите од светот
-
Анализа: Какво сценарио следува ако повторно се одложи гласањето на извештајот за напредокот на Македонија?
-
Тема на денот со Весна Јаневска, министерка за образование и наука
-
Обвинителството бара доживотен затвор за убиствата на Вања и Панче
-
Васил Јованов кој ја прегази Фросина повторно пред суд, овој пат за трговија со дрога