Фејсбук против ад блокери
Фејсбук пронајде начин за прикажување огласи дури и на оние корисници кои имаат инсталирани ад-блокери, пишува Њујорк Тајмс.
Фејсбук ќе ги препознае ознаките на дигиталните ознаки врз основа на кои Ад-блокерите препознаваат одредени содржини како огласи. Така, оваа социјална мрежа на својата страница на содржини со ознаки ќе ја обработи, така што софтверите нема да имаат можност да направат разлика од другите содржини. За да се избегнување нови пречки кои Фејсбук ги подготви, софтверите би требало да можат да анализираат содржина на самите огласи.
- Огласите навистина знаат да бидат агресивни, сепак ад-блокерите не се дефинитивно решение, рече Андреј Босворт, човек кој е задолжен за огласување на Фејсбук. Ад-блокерите поради стопирање на огласи на големи фирми би можеле да предизвикаат големи загуби на медиумите кои се финансираат од огласи.
Една студија покажа дека до 2020 година ад-блокерите на медиумските куќи би можеле да предизвикаат штети од 35 милијарди долари.
Ново на Сител
-
Приведен малолетник од Скопје, со употреба на сила одзел пари од едно лице
-
Има одредени зголемувања на цените во малопродажба, во големопродажба цените се вратени како пред одлуката, вели директорот на ДПИ
-
Лос Анџелес се раздели со Оливие Жиру
-
Димитриеска-Кочоска: Проектот за пругата од Коридорот 10 е комплексен, до 7 јули банките треба да ги достават понудите
-
Приведен 41-годишен велешанец, при претрес на неговиот дом пронајдена е дрога
-
Умеров: Украина може да произведува четири милиони дронови годишно
-
Приведени тројца возачи, управувале со возило под дејство на алкохол
-
Од понеделник потопло со пораст на дневните температури